mobil telefon med track and trace

Veelgestelde vragen

 

Bestelling

Waar is mijn bestelling?

We sturen je hele bestelling in één keer op. Als één of meerdere artikelen in de orderbevestiging een langere levertijd hebben, verzenden wij de bestelling zodra het laatste product bij ons op voorraad is. De verwachte levertijd van elk artikel vind je onder de prijs in je orderbevestiging. Let op: als je meerdere stuks van hetzelfde product besteld dan dat we op voorraad hebben, kan de levertijd in je winkelmandje veranderen. Je kunt je bestelling volgen via de Track & Trace link die je ontvangen hebt via de mail of via  Orderstatus.

Kan ik nog extra artikelen toevoegen aan mijn bestelling?

Ja, dat is mogelijk, zolang je bestelling nog niet is ingepakt in ons magazijn. Stuur ons een bericht via info@dalivo.nl, met alle informatie, dan voegen wij - wanneer mogelijk - het product toe. Je ontvangt dan een betaallink om het prijsverschil te betalen. 

Kunnen jullie meerdere bestellingen samen verzenden?

Op dit moment is het helaas niet mogelijk om meerdere bestellingen samen te verzenden. Ons systeem kan dat (nog) niet registreren. Wil je graag maar één keer verzendkosten betalen? Neem dan contact met ons op via info@dalivo.nl. We kunnen dan je bestaande bestellingen annuleren, zodat je alles opnieuw in één keer kunt bestellen om zo maar één keer verzendkosten te bestalen.

Is het mogelijk om een bestelling te doen via de telefoon of per e-mail?

We helpen je graag met het plaatsen van een bestelling, maar deze moet uiteindelijk wel via de website worden afgerond.

Retouren

Ik wil graag het product dat ik heb ontvangen retourneren.

Als je een gekocht product retourneren, ga dan naar ons retourportaal. Je hebt 30 dagen retourrecht op alle artikelen. Kijk voor alle informatie op onze retourpagina.

Kan ik producten die ik wil retourneren terugbrengen naar een vestigingsadres?

We verzenden op dit moment vanuit ons hoofdmagazijn in Denemarken. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om bestellingen fysiek terug te brengen naar een locatie in Nederland .

Kan ik een artikel omruilen voor een ander artikel?

We hebben helaas geen directe ruiloptie. Wil je een ander product aanschaffen? Plaats dan een nieuwe bestelling en stuur de ongewenste artikelen terug.

Ik heb een product van jullie als cadeau gekregen, maar ik zou het graag willen retourneren?

Je kunt cadeaus zonder problemen bij ons retourneren. Wat je hiervoor nodig hebt, is het ordernummer en de postcode van de persoon van wie je het cadeau hebt ontvangen. Als je een ongewenst artikel cadeau hebt gekregen en dit graag wilt retourneren, kun je dit registreren via onze retourportaal. Let op: Het bedrag wordt teruggestort op de rekening van de persoon die de bestelling heeft geplaatst. Wanneer wij het retourpakket hebben ontvangen, kan het in drukke periodes tot 14 dagen duren voordat de retourzending is verwerkt.

Garantie & Klachten/transportskader

Defecte producten/garantie

Op alle artikelen die je bij ons koopt, geldt een garantie van 2 jaar. Heb je een product ontvangen dat bij aankomst al defect is of is bij normaal gebruik kapotgegaan? Vul dan het online serviceformulier in via onze website. Wij nemen je melding vervolgens in behandeling in samenwerking met de specifieke leverancier. We nemen contact met je op zodra we een reactie hebben ontvangen of aanvullende informatie nodig hebben. Moet het defecte artikel worden geretourneerd? Dan sturen wij je uiteraard een gratis retourlabel toe.

Transportschade

Heb je een product ontvangen dat tijdens het transport beschadigd is geraakt? Stuur ons dan een e-mail met foto's van de beschadiging op het product en daarnaast van de mogelijke beschadiging op de verzenddoos naar info@dalivo.nl. We lossen het dan graag voor je op en zorgen dat je snel een vervanging krijgt.

Levertijd van producten

Vermelde levertijd

Bij elk artikel in de webshop, in je winkelmandje én op je bestelbevestiging staat een verwachte levertijd vermeld. Als er "Op voorraad" staat, is het product aanwezig in ons magazijn en verzenden we het zo snel mogelijk. Als een product een langere levertijd heeft, komt dat doordat het momenteel niet op voorraad is in ons magazijn en we wachten op een nieuwe levering van onze leverancier.  

Ons aanbod en prijzen

Jullie hebben scherpe prijzen. Verkopen jullie tweedekeusartikelen?

Onze prijzen zijn gebaseerd op de actuele markt en kunnen dus lager zijn dan de adviesprijs. Maar maak je geen zorgen: al onze producten zijn 100% origineel en van topkwaliteit. We werken uitsluitend met officiële merkleveranciers, zo garanderen we dat je altijd echte A-kwaliteit producten ontvangt.

Kunnen jullie de prijs matchen als ik het ergens anders goedkoper zie?

Wij voeren geen prijsaanpassingen uit. Onze producten zijn al scherp geprijsd en we volgen dagelijks de marktprijzen zo goed mogelijk.

Betalen

Welke veilige betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

Op dit moment kun bij ons veilig betalen met Mastercard, Visa, Apple Pay, Google Pay en Klarna. Met een account bij Klarna kan op drie manieren betaald worden: De betaling wordt direct afgeschreven via Klarna, of moet binnen 30 dagen of in 3 termijnen worden betaald. Wanneer Klarna als betaalmethode gekozen is, betaalt Klarna direct aan Dalivo. De betaalfactuur ontvang je dan rechtstreeks van Klarna en jij als ontvanger zal aan Klarna betalen. In het geval van eventuele problemen met de betaling of factuur dien je rechtstreeks contact op te nemen met Klarna.

Is het mogelijk om met iDeal te betalen?

Op dit moment is het nog niet mogelijk om rechtstreeks met iDeal te betalen. Dit kan wel via Klarna. Je dient hiervoor Klarna te kiezen als betaalmethode en een account aan te maken. Betaling via Klarna is veilig en kan op drie manieren: Via directe afschrijving, na 30 dagen og in drie termijnen.

Kortingscodes

We werken niet met kortingscodes, omdat onze prijzen al heel scherp zijn ten opzichte van de adviesprijs. Als je je inschrijft voor onze nieuwsbrief krijg je dus geen kortingscode, maar je ontvangt wél mooie deals en doet automatisch mee met winacties.

Webshop/Fysieke winkel

Hebben jullie een fysieke winkel?

We zijn een online winkel zonder showroom, met alleen een magazijn. Daarom kun je producten niet bij ons komen bekijken of omruilen.

Verzendkosten

Worden er verzendkosten in rekening gebracht?

Wij bieden gratis bezorging met DHL aan voor bestellingen boven de €99. Wij rekenen verzendkosten voor bestellingen onder dit bedrag, zodat we de beste prijzen kunnen aanbieden.

Garantie

Wat is mijn garantiebewijs?

De factuur is het garantiebewijs. Wil je er gebruik van maken? Mail ons dan foto's van de beschadigde artikelen en samen met je factuur, dan helpen we je graag verder.